2/10/10

✖ GZ ✖



alo, lame sungguh tidak hapdet. Semakin malas gamaknye sekarang, badan pon semakin membesar kehendaknye. Mane saye menghilangkan diri? ade je, cume seperti saye kate tadi. Malas itu lebih berleluase di dalam badan gue. Kamu semue sehat? harap2 sehat la semuenye yea.

Anyway, gue mahu mengucapkan tahniah lah kepada yg dah berkahwin or bertunang pada minggu lepas dan bulan lepas dan semoga semuanya berjalan lancar kepada yang akan bertunang or berkahwin pada masa yg akan datang.

TAHNIAH gue ingin ucapkan kepada sedare gue, Asmida, yang telah bertunang xtau la bile, gue baru je dapat tau. Tapi skang nih dengar cite dah seybok siapkan barang2 untuk berkahwin pada masa akan datang. Bagus lah, semoga kamu dan pasanganMu berbahgia hingga akhir hayat.

TAHNIAH gue ingin ucapkan jua kepada sedare gue lai sorang, Amir, yang dah nak bertunang kabonye lah. WAH WAH! orang mude inih, awal sungguh bertunang yea, gatal tahap cipan la tuh.

So, itu je lah buat mase nih. Yang lelain tuh entahlah, nenanti la sambung cite yea.

Bye-nee~


.me.myseLf.&.[i].<3.MunchkiN[s].

0 comments:

 

Design by hevOli | Nothing can bring PEACE but YOURSELF. Love, EnooN