6/11/15

✖ aku bukanlah siapa-siapa ✖

エピソード 1.

Aku, tidak dapat membimbing dirimu ke arah kebaikkan kerna diriku sendiri terserong ke arah kejahatan. Bukankah itu yang kamu mahukan dan kamu doakan selama ini untuk menemui seseorang yang kuat imannya dan seorang yang buleh membinbing keluarga kearah yang benar.

Aku, pernah berkata2 tetapi kata2 ku bila ku fikirkan kembali, memang penuh dengan pembohongan, kadang kala terasanya menyesal kerna tiada lagi munkin wanita yang baik seperti kamu akan datang lagi di dalam hidup ku ini, dengan itu ku telah berjanji bahwa, akan ku tutup hati ini buat sementara, mungkin sehingga dirimu menemui bahagia di samping orang yang kamu sayangi dan cintai. 

Aku, kadang kala terasa dengan kata2 mu, tetapi, aku hanya mampu tutupkan sebelah mata saja kerna kemungkinan kata2 mu itu ada yang benarnya. Tapi percayalah, ada lelaki yang sangat baik dan beriman di luarsana untuk mu, hanya kamu perlukan sedikit masa untuk membuka hatimu dan juga memberi peluang kepadanya untuk memasukki di dalam hatimu itu.

Aku, bukanlah menulis ini untuk menenang kan hati kamu atau aku sendiri tetapi luahan ini sudah lama terpendam, aku ingin meminta maaf atas segala yang telah ku lakukan yang menyakitkan hatimu atau membuat kamu bersedih. Dan lebih lagi aku ingin meminta maaf atas apa yang telah ku lakukan terhadap keluarga mu dan sedara mara mu termasuklah sedara mara ku sendiri.


0 comments:

 

Design by hevOli | Nothing can bring PEACE but YOURSELF. Love, EnooN